Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
Zanim zadzwonisz, przeczytaj proszę
Jak wyceniamy nasze usługi?
Przed podaniem ceny usługi nasz technolog odbywa wizytę na obiekcie i przeprowadza rozmowę z klientem. Jest to warunek konieczny gdyż przed podaniem ceny musimy poznać wszystkie lokalne czynniki, które mają na nią wpływ. Są to m. in.:
- metraż obiektu w podziale na strefy higieniczne (np. toalety, ciągi komunikacyjne…)
- rodzaje materiałów wykończeniowych
- stopień nasycenia powierzchni meblami
- ilość osób korzystających z obiektu
- zakres obowiązków
- częstotliwość wykonywania prac
- godziny wykonywania prac
- prace okresowe, dodatkowe, specjalistyczne
Czy sprzątamy mieszkania prywatne i domy?
Na chwilę obecną nie świadczymy takich usług.
Jak kontrolujemy jakość naszych usług?
Nasi koordynatorzy przeprowadzają cykliczne kontrole obiektu i sprawdzają stan czystości na podstawie Karty Kontroli. Następnie najrzadziej raz w miesiącu spotykają się z przedstawicielem klienta i omawiają z nim wyniki kontroli.
Jak rekrutujemy pracowników?
Po odbyciu wstępnej rozmowy rekrutacyjnej pracownik kierowany jest na 3-dniowy kurs wdrożeniowy pod okiem koordynatora. Następnie na obiekcie docelowym pracownik przechodzi dwutygodniowy okres próbny pod nadzorem koordynatora i brygadzisty. Proces rekrutacji jest tak skonstruowany by zredukować do minimum rotację pracowników
Jak szkolimy pracowników?
Proces szkoleniowy odbywa się w trybie ciągłym. Każde stanowisko pracy jest opisane pod kątem kwalifikacji jakie musi posiadać osoba je zajmująca. By potwierdzić lub zdobyć te kwalifikacje pracownicy serwisu sprzątającego przechodzą szkolenia stanowiskowe.
Jakiego sprzętu i środków używamy?
Korzystamy tylko ze środków profesjonalnych odpowiednio dobranych do rodzajów obsługiwanej powierzchni. Obecnie są to m.in. Roko, Buzil, Voigt, Kiehl, Medisept i inne
Sprzęt ręczny dostarczają nam firmy Splast, Vermop, Unger, Karcher i inne. Maszyny to m.in. Nilfisk i Numatic.
Sprzęt i środki dobieramy kierując się ich wydajnością, skutecznością i bezpieczeństwem stosowania zarówno dla personelu sprzątającego, użytkowników obiektu oraz środowiska naturalnego.
Na jakim obszarze świadczymy nasze usługi?
Usługi abonamentowe świadczymy na terenie Małopolski a specjalistyczne w całej Polsce.
Czy potrafimy świadczyć usługi ekologiczne?
Tak, na życzenie klienta do wykonywania usługi możemy zastosować środki sygnowane znakiem ECOLABEL. Oprócz tego mamy doświadczenie w stosowaniu rozwiązań organizacyjnych zmniejszających zużycie wody i energii podczas wykonywania usługi.
Jako nieliczni w Polsce jesteśmy we stanie tak zaprojektować usługę by skutecznie obsługiwać obiekty z certyfikatem LEED lub BREEAM.
Czy wystawiamy faktury VAT?
Tak, na życzenie klienta do wykonywania usługi możemy zastosować środki sygnowane znakiem ECOLABEL. Oprócz tego mamy doświadczenie w stosowaniu rozwiązań organizacyjnych zmniejszających zużycie wody i energii podczas wykonywania usługi.
Jako nieliczni w Polsce jesteśmy we stanie tak zaprojektować usługę by skutecznie obsługiwać obiekty z certyfikatem LEED lub BREEAM.
Czy jesteśmy ubezpieczeni?
Tak, posiadamy ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w wersji rozszerzonej.